Az oldal jelenleg teszt üzemmódban fut.
2024. Március 05. Kedd, Adorján
Húsvétkor is figyelhetünk étrendünkre
Becslések szerint átlagosan 2 és fél kilót hízunk az ünnepek alatt. A húsvéti menü általában nem mondható kalóriaszegénynek.

Nagyban megterheli az anyagcserénket. Azonban egy kis odafigyeléssel elérhetjük, hogy a megfelelő hozzávalók kiválasztásával egészséges étkek kerüljenek a tányérunkra.

Nem kell elhagynunk a hagyományos húsvéti ételeket. Egy vékony szelet sonka, főtt tojással, salátával, paradicsommal, hagymával, retekkel, nem borítja fel a diétánkat. A zsíros sertéssonka az, amit egy diétából célszerű kihagyni, és egy soványabb, csirke-, vagy pulykamell sonkával pótolhatod. Azonban a süteményeket jobban tesszük, ha kerüljük, illetve azokból is a diabetikus változatokat fogyasszuk.


Egy kis kreativitással a legegyszerűbb recepteket is feldobhatjuk, így gyermekeink is szívesebben választják majd az esztétikus, egyben rendkívül egészséges ételeket.

Íme egy példa arra, hogyan kerüljön a répa és a brokkoli az asztalra: 
 

 

 

Töltött főtt tojás:

 

 

Csicseriborsós mártogatós répával:

 

 

 

Zöldséges mártogatós:

 

 


<< Vissza a hirekhez